Klachten
Bij HairLuxe.nl streven we naar 100% klanttevredenheid. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent – bijvoorbeeld over een product, de levering of onze service. We raden je aan om eventuele klachten altijd eerst bij ons kenbaar te maken, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Klacht indienen
Je kunt een klacht het beste indienen via e-mail. Stuur een duidelijke omschrijving van je klacht naar service@hairluxe.nl. Vermeld je naam, ordernummer (indien van toepassing) en eventuele bijlagen (zoals een foto als iets beschadigd is). Je mag ons ook telefonisch bereiken op +31 (0)10 304 6052 om je klacht te bespreken.
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging, zodat je weet dat jouw melding in behandeling is.
Afhandeling van klachten
We nemen elke klacht serieus en beloven een zorgvuldige afhandeling. Je ontvangt van ons binnen 14 dagen na indiening een inhoudelijke reactie. Vaak lukt dit sneller – indien mogelijk reageren we binnen enkele werkdagen. Is het een complexere klacht waarvoor we meer tijd nodig hebben? Dan laten we je dit binnen de termijn weten en geven we aan wanneer je een reactie kunt verwachten.
Afhankelijk van de aard van de klacht kan een oplossing bijvoorbeeld bestaan uit:
- Het opnieuw leveren van het product (bij vermissing of transportschade)
- Het crediteren of vergoeden van een bedrag (bij defect of verkeerd artikel)
- Het geven van passend advies of uitleg (bij onduidelijkheden of miscommunicatie)
- Een andere, in overleg afgestemde oplossing
- We bepalen altijd samen met jou wat de beste aanpak is. Jouw tevredenheid staat voorop.
Geschillen en externe bemiddeling
Lukt het ons onverhoopt niet om er samen uit te komen? Dan kun je als consument een klacht indienen via het Online Geschillenplatform van de Europese Commissie. Dit platform helpt consumenten en webshops binnen de EU bij het oplossen van geschillen:
👉 Online Geschillenplatform van de EU
Uiteraard hopen we dat het niet zover hoeft te komen en dat we eventuele problemen in goed overleg kunnen oplossen. We staan voor je klaar en zien elke klacht ook als een kans om onze service verder te verbeteren.